Decydując się na wyprodukowanie filmu promującego markę musimy przyjrzeć się istniejącym na rynku szablonom, zanim wskażemy ten odpowiadający zadeklarowanym potrzebom, a także portfelowi. Środki na produkcję, czas trwania spotu, ale i środki przekazu, w jakich wykorzystamy video są decydującym kryteriami. Druga materia to witalność operacji, a więc czas, w jakim będziemy w stanie swobodnie udostępniać pozyskany materiał. To wszakże zależeć będzie od tego, czy reklamie poddawać się będzie najnowszy produkt, czy też cała marka.

Lepiej będzie stworzyć jeden oddziałujący obraz niżeli pare nietrwałych – przemówią jedni. Być może, ale skąd pewność, że pierwszy spot stanie się tym trafionym? Zamiast bezmyślnie ponosić ryzyko, dużo korzystniej zastanowić się nad pozytywami i pułapkami konkretnych form.

Oszczędnie i treściwie, a więc klip video

Pragniesz przedstawić swój najnowszy pomysł – to szablon stworzony dla Ciebie. W paru ujęciach nakreśl plusy nowego produktu jak również przedstaw wychodzące z niego doświadczenie. Ukaż dominujące atrybuty a także poinformuj o trybie zakupu. Nie przesadzaj z informacjami, przedstawiaj komunikat skutecznie i zrozumiale. Nie powinna to być przesadnie droga kampania, gdy projekt będzie nieszablonowy, wystarczy esencjonalna zapowiedź.

Szersza perspektywa filmu promocyjnego

Oto metraż, w którym pokażesz szereg produktów, ale i przekażesz więcej o ideach marki. Dlatego też film promocyjny jest w stanie ciągnąć się dużo dłużej niż spot i utrzymać się świeżym i stałym punktem Twojej strony internetowej, jak również oficjalnego kanału Youtube. Produkcja filmów promocyjnych wymaga zgromadzenia niebagatelnych funduszy, jednakże jest w stanie dołożyć współmiernie znaczniejszych profitów.

Spot instruktażowy i jego techniczny styl

Konieczna idea przy skomplikowanych technicznie produktach. Dedykowany dla end usera, który dokonał zakupu lub planuje zakup, wspomoże efektywnie oraz pewnie skorzystać z urządzenia oraz poznać warunki jego eksploatacji. Pokłady pieniężne mogą być symboliczne – zdarza się że są to filmy produkowane bezpośrednio przez właścicieli marki albo ich dystrybutorów. Tu z kolei liczy się głównie wyłożenie informacji, zagadnienia formalne zostają na dalszym planie. Dalsza produkcja w postaci odpowiedniego montażu może stać się newralgicznym bonusem.